Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.06.2011 21:52 - ПРЕКРАСЕН УИКЕНД В СВЕТИ ВЛАС НА "ВИЛА ОРОЗОВИ"
Автор: sennata7 Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 5237 Коментари: 0 Гласове:
9

Последна промяна: 24.08.2012 07:05

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
                          Мили приятели и гости на блогa!
       Как сте? Как се чувствате? Как е здравето? А настроението? Позволявате ли да ви влияят колективните негативни мисли и утвърждения?  Или имате собствено мнение по всеки въпрос?
   Имах щастието да бъда част от един прекрасен уикенд на 4Life Bulgaria в Свети Влас в къщата за гости  „Вила Орозови”.  
www.vilaorozovi.namore.info/
      Имаше вечеря с торти за двама рожденици, караоке, дискотека с нощноimage плуване в басейна.На следващият ден имаше тренинги, помагащи за личностното развитие. Те докоснаха най-дълбоките кътчета в душите ни.
  Там бяха се събрали изключителни хора! Компания от нов тип с висока духовност и философия! Духовен ръст! Обучение и тренинги за комуникация и общуване. Приятелска атмосфера и лидерски дух! Интелигентни хора, обединени с една обща цел – Together Building People!”
       
Щастлива съм, че Животът ми даде възможност да се запозная сimage Трансфер Фактора и компанията 4Life Research!  Радвам се да споделя с вас тази безценна информация. На мен тя ми даде СВОБОДА!
- Свободата на изборада бъда болна или здрава, да бъда зависима и манипулирана или сама да се разпореждам с Живота си
- Свободата да си подбирам екипа и даработясамо с хората, които са ми приятни, сама да решавам,  с кого да вървя напред
- Свободата сама да определям работно си време
- Свободата  да мечтая и да преследвам мечтите си!
Но най-важното, че имам какво да предложа на хората около мен – познати и imageНЕпознати! Колко пъти са ви предлагали работа, в която да ви плащат за да ставате все по-здрав и по-млад и да помагате на другите да осъществяват 
собственните си мечти и желания?
     Преди да се присъединя към екипа на тази преуспяваща мегакомпания чувствах се ограбвана, като част от «безлична тълпа», притискана в ъгъла от икономическата криза, все повече се депресирах от новините и шансовете за реализацията ми ставаха все по-малко... 

      Частния бизнес, в който вложих 14 години от живота си, ми даде много, но отне още повече. На края излязох на «нула» - добре, че не бях на «червено». Тогава започнах работа като служител в престижна компания. Бях оценена, шефовете забелязаха, че имам талант и умения, но на мен ми беше «тясно», трудно се побирах в рамките, поставени от друг, исках нещо повече, а и заплащането се увеличаваше веднъж на 5-6 месеца. Чувствах, че имам потенциал, много исках да се реализирам, да бъда полезна не само на себе си, но и на обществото, да имам, какво да дам на осъзнатите хора!  image
      Аз търсех възможности... и Съдбата ми ги даде! 4Life Research дойде в Живота ми и всичко се промени.  Аз повярвах в себе си! Повярвах в хората и се сдобих с нови приятели. Сега аз имам прекрасни контакти с позитивни хора, свободно
време, възможност за лично израстване, по-качествен живот и на всичкото отгоре ставам все по-здрава. Отношенията в семейството ни станаха по-хармонични, а нашите семейства са източник на неизчерпаема енергия и вътрешна мотивация.
         Надявам се да бъда полезна за всички, на които не им е безразлично собственото  щастие и здраве (физическото и финансовото) и това, на тяхните близки! 
         
Разбирам, че всички сме различни по характер, темперамент и начин на мислене. И това е прекрасно! И също прекрасно е, че за Трансфер Фактора няма значение какъв тип характер сте. Той ще си свърши работата и вие ще imageпочувствате разликата! Щом тази ценна информация попада при вас, вие сте я заслужили, направили сте нещо добро.
         Аз успях да помогна на скъпите за мен хора и на най-близкия за мен човек, с който ще бъда до края на дните си – самата мен! Желая ви да споделяте и да бъдете чути, че ИМА ИЗХОД от безизходни ситуации!
veselina11.blog.bg/biznes/2011/04/23/transfer-faktor-i-autizym.734702
Само поискайте! С удоволствие ще ви помогна да не „потънете” в „морето от информация” за
Transfer Factor и 4Life Bulgaria

    Бъдете здрави!  
За допълнителна информация:
bulgaria.4life.com/   ID 6799854
4life-bg.bulgarianforum.net/
e-mail:  sennata7@yahoo.com
skype:   sennata7
tel.:   +359 888 55 31 55
Natalia Sedova






Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sennata7
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 298050
Постинги: 38
Коментари: 31
Гласове: 3152
Спечели и ти от своя блог!
Архив