Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.03.2013 16:03 - Печелете пари с най-Сигурният,Печеливш,Революционен начин!
Автор: johndoe1987 Категория: Бизнес   
Прочетен: 1264 Коментари: 0 Гласове:
0



Първо: Започнах междудругото,като знаех,че няма да изгубя нищо да опитам.
Второ: Видях,че идеята е реална след като получих своята заработка.
Трето Разбрах,че птичето е на рамото ми и,че това е моята възможност!

Вмомента от този начин печеля около 200 лв месечно,като занапред с всеки месец приходите се очаква да растат!
Имам доверие в плана си и същевременно гледам реалистично с нужното търпение,но зная,че мога и повече.

Ако си задаваш някой от тези въпроси:"Как да спечеля от интернет","Какво да измисля за да печеля допълнително";"Докога парите все няма да стигат",:Какво да правя за да изкарам някой лев",то значи точно ТИ си за моят отбор!Присъеди ни се към мен, давам ти думата си,че ще ти помогна с всичко,което съм научил през годините как и откъде в интернет могат да се правят пари.Постингите на тази тема може да са хиляди,но истината е,че са толкова еднакви,а и никой не се ангажира да застане с теб рамо до рамо и да ти помага в голямата мисия стъпка по стъпка.
Изчел съм,като теб стотици,ако ли не и хиляди постове,с надежда да науча нещо ново,нещо полезно по тази тема,нещо,което да промени доходите ми,нещо ,което никой  шеф,нито колега,нито пък приятел ще сподели с теб,но накрая се оказваше всеки един път,че същата тази информация отдавна е в главата ми и не ми е влязла по никакъв начин в полза.Е след като намерих моят истински реален печаливш метод и вече не търся такива теми,защото съм разбрал,че най-масово темите се копират,а самите идей съм ги проверил и съм наясно,че няма с какво да ми допринесат сега аз съм от другата страна,готов да помогна на много хора,на всеки един търсещ начина за реализация в интернет.
В България е пълно с млади умни,интересни,талантливи хора,но малко са тези,които залагат на иновативното.Всеки иска максимума,но не е готов дори да даде половината от капацитета си,не вярва на новото,дори най-жалкото е,всъшност че не вярва и в себе си.Да животът ни прави такива,неуверени,кога безидейни,кога безразлични,все сме с едно наум,но най-важното го забравяме-да бъдем хора,да бъдем взаимни и целенасочени!Споделих Ви вече приятели аз няма да преклоня дух и воля,знам и вярвам,че мога и много ми се иска да си помогнем,като един истински отбор,това е формулата на успеха,колкото и да учим от живота,колкото и да търсим из нета!
Ако искаш наистина да научиш КАК ДА СИ МЪДЪР ПОБЕДИТЕЛ в живота,млад човек който е открил как да помогне сам на себе си,човек,който привлича парите и успеха,като магнит,то време е да ми пишеш и да покажеш желание да научиш повече!
За записване в отбора "THE WINNERS"  пишете на vsi4koteka@abv.bg



Тагове:   успех,   пари,   интернет,   идея,   доходи,


Гласувай:
0




Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: johndoe1987
Категория: Забавление
Прочетен: 7677
Постинги: 1
Коментари: 0
Гласове: 2
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031